• Rank Math SEO – vychytávka, kterou musíte mít

Rank Math SEO vám pomůže dostat se na Googlu na vyšší pozice. A zvládnete to sami a postačí Vám k tomu i bezplatná verze.

Existuje jednoduchý a ověřený postup, jak se na Googlu začít zobrazovat na vyšších pozicích a dost často i na první stránce.

  • Pokud je nabízená služba spojena s konkrétní lokalitou (Kadeřnictví Děčín, Instalatér Teplice, Autodooprava Česká Lípa, …) existuje velká pravděpodobnost, že se takový web díky tomuto postupu dostane i na první stránku.

Stačí 4 kroky aneb v jednoduchosti je krása

Pro postup, který Vám ukážu, lze popsat slovy „V jednoduchosti je krása“.

 

1. KROK – musíte vědět, co lidé hledají a o tom psát

Na webu musíte psát o tom, co lidé hledají. Někdy hned jasné,  co lidé na Googlu budou hledat:
  • Novomanželé budou hledat „Svatební fotograf“
  • Majitel rozbitého auta , který bydlí v České Lípě bude hledat „Autoservis Česká Lípa“
  • Pokud bydlíte v Liberci a uprostřed hluboké noci se budete chtít dostat domů, budete hledat „Taxi Liberec“

Ale dost často to není zřejmé jako ve výše uvedených případech. Např. Co lidé hledají častěji?

  • „Penzion v Krkonoších“ nebo „Ubytování v Krkonoších?“
  • „Vertikální gril“ nebo „Gril na kebab“ nebo „Kryl na gyros“?
  • „Kompresor do garáže“ nebo „Kompresor pro kutily“?
  • Hledají „Čistící krém na pokožku“ nebo „Čistící krém na pleť“ nebo „Čistící krém na obličej“?

Pokud nebudete vědět co lidé hledají, může se stát, že budete psát o „Čistícím krému na pleť“ a přitom naprostá většina lidí bude hledat „Čistící gel na pokožku“.

 

1. KROK – Stránku napsat tak, aby Google jejímu obsahu rozuměl

Toto je základní minimum, které platí pro každý web. Dobrá zpráva pro Vás je, že mnoho webů toto minimum nesplňuje. Využijte toho. Plugin Rank Math SEO Vám pomůže k lepším pozicích.

2. Napsat stránku tak, aby se do ní zájemce o vaši službu / produkt začetl

Je to prosté 🙂 Čím je obsah stránky zajímavější, tím déle času na ní lidí stráví a pro Google je to signál, že na stránce našli to, co hledali a díky tomu se web bude posouvat na vyšší pozice. Více zde.

3. Zajistit, aby se o Vaší službě / produktu psalo na jiných webech.

Pokud se o vaší službě píše na jiném webu a zároveň je uvedený odkaz na váš web (říká se tomu zpětný odkaz). Čím více zpětných odkazů budete mít, tím lépe pro hodnocení vašeho webu. Více zde.

SEO (Optimalizace webu pro vyhledávače) je královská disciplína online marketingu, které se věnují SEO specialisté.