Toto je pravidlo, kterého byste se měli držet: Pro každé klíčové slovo by měla existovat jedna relevantní vstupní stránka.
Pokud provozujete rekreační areál a na webu nabízíte:
- Pobyty pro rodiče s dětmi
- Teambuldingy
- Školy v přírodě
- Sportovní soustředění
- Dětské tábory
pak byste pro každý typ pobytu měli vytvořit samostatnou stránku. Ta se Vám pak prodané klíčové slovo bude dobře optimalizovat.
Dělají to tak i profesionálové. Představte si, že jste z Mostu, Teplic nebo Děčína a SEO chcete řešit s místním specialistou, tak do Googlu napíšete: SEO Most, SEO Teplice nebo SEO Děčín. Na první stránce a na prvních pozicích najdete odkaz na stále stejného specialistu, která pro každé klíčové slovo má vytvořenou samostatnou vstupní stránku.
Všimněte si, jak se stránka snaží získat vaši pozornost a vzbudit pocit, že jste našli to, co jste hledali. Hledám SEO MOST a na stránce vidím:
- Nepřehlédnutelný nadpis SEO Optimalizace Most
- Text v prvním odstavci: „Využijte mou nabídku v oblasti SEO optimalizace stránek v Mostě a okolí.
- Obrázek z Mostu