Je důležité, aby se návštěvník webu do vaší stránky začetl. Čím více času na stránce stráví, tím lépe. Pro Google je to signál, že našel to, co ho hledal a že ho Vás článek zajímá.
Napsat poutavý článek je těžké. A zabere to dost času, často i několik hodin. Pokud chcete aby se vaše stránka pro zvolené klíčové slovo zobrazovala na vysokých pozicích, váš článek musí být vymazlený. Uživatel se do něj musí začíst. Pokud se začte natolik, že si ho přečte celý, máte vyhráno a to hned 2x:
- Google takové stránce přidá vyšší hodnocení a to se projeví na vyšších pozicích ve výsledcích vyhledávání
- A pokud na konec článku přidáte výzvu k akci např. „Chcete se dozvědět víc? Kontaktujte nás“, poptávek obdržíte více, než kdyby článek byl nezajímavý.
Článek musí být čtivý
Článek musí být dobře napsaný, aby se dobře četl. Ale ne každý z nás je pisálek, který chrli jeden parádní text za druhým. Pokud tento dar nemáte, doporučuji tento postup:
- Napište článek podle sebe a dejte ho k přepsání někomu, kdo umí psát. Např. na webu www.copywriting.cz najdete seznam cca 250 copywriterů (to jsou lidé, kteří se živí psaním) a u nich objednáte přepsání vašeho článku. Ceny za normostranu (cca 350 slov) začínají na 100 Kč
- Nebo napsání /přepsání článku požádáte umělou inteligenci
Článek musí být užitečný
Nepište o sobě, produktu nebo službě. Pište pro návštěvníka. Představte si co řeší zákazník, který shání AUTOPLACHTU a v článku mu nabídněte odpovědi na jeho možné otázky:
- Jaká bude kvalita autoplachty?
- Jaký bude mít vzhled?
- Je možné plachtu potisknout podle mých představ?
- Kolik to bude stát?
- Jaké máte reference a co o Vás zákazníci řekli?
- Jaké jsou dodací lhůty?
- Jaký máte po prodejní servis?, atd…